Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Christina

Prima opleiding. In februari 2021 aangemeld voor de opleiding managementassistent. In maart 2021 ben ik met de opleiding gestart. Volgende week rond ik de 1e module, administratief medewerker af. Over het vervolg heb ik een mail ontvangen dat ik binnenkort meer informatie krijg, De docent heeft in de 1e les veel uitleg gegeven. Dat was prettig, ik stuurde trouw mijn huiswerk in maar dit werd bijna niet nagekeken. Hierover heb ik Fabius en de docent een mail gestuurd. Ik werd door een medewerkster van Fabius teruggebeld en ook ontving ik van de docent een reactie. In de 1e les had hij uitgelegd dat niet al het huiswerk werd nagekeken, deze informatie heb ik toen niet onthouden. Het werkte voor mij niet motiverend dat het huiswerk niet werd nagekeken, ik had graag feedback ontvangen. We konden het huiswerk zelf nakijken. Ik hoop dat bij het vervolg van de opleiding het ingeleverde huiswerk wel wordt nagekeken.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Christina, dank voor uw recensie, cijfers en aanbeveling. Het was goed dat u indertijd aan de bel trok, hierdoor konden wij met de docent kijken in hoeverre wij dit konden oplossen. De docent bleek met uw klas afgesproken te hebben, dat u allen de antwoorden ontvingen zodra het huiswerk was ingestuurd. In de les werd alleen stilgestaan bij vragen als die er waren. Het bleek dat u dit niet goed had begrepen. De docent heeft toen met u afgesproken extra naar uw huiswerk te kijken. Wij hopen dat dit naar tevredenheid is verlopen. Wij hopen dat de opleiding verder u goed is bevallen. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Score voor Fabius Opleidingen: 3.5/5
Zou je Fabius Opleidingen aanbevelen aan anderen? Ja
Welke opleiding heb je gevolgd?: Administratief medewerker