Expert

Tino

Expert Oss, wat hebben jullie en slechte service. Een home cinema set van Klipsch bij jullie gekocht, en de eerste zat kapot in de doos. Daarna een week moeten wachten op een nieuwe, en deze heeft een geluid van een setje wat je op de kermis wint. Als er een medewerker komt luisteren, en idd ook zegt het klinkt nergens naar, denk je dat 't opgelost wordt. Daarna wordt je aan 't lijntje gehouden door een of andere oetlul, en als ze 'm dan opgehaald hebben en er zelf naar geluisterd hebben zeggen ze dat er niks mis mee is, en dat ze er niks aan kunnen doen. Terwijl een medewerker van hun bij mij thuis ook zei dat 't voor dat geld grote rommelhoop is!! Tot overmaat van ramp wordt er ook nog gezegd dat 't m'n eigen schuld is, want had ik de doos maar moeten bewaren en er eerder mee moeten komen.
Ze zeggen ook nog zo mooi, over een paar weken komt er hier een vertegenwoordiger van @Klipsch langs, en daar zullen we 't dan wel aan voorleggen. Nee oetlul, die bel je gewoon NU op ipv over een paar weken!!!
Ik zou zeggen, @Expert.nl Oss doe er iets mee, en los 't gewoon netjes op. Anders gaat er alleen maar veel slechte reclame komen!!!!

Score voor Expert: 0.5/5