Beoordeel de klantvriendelijkheid d.m.v. een score 1 t/m 5

Dunavie

Training gevolgd bij ETCB

Veel praktijkkennis aanwezig

Deskundigheid van de medewerkers

Peter heeft overal een passende oplossing voor

Reactie Expert Training Center Benelux:

Beste Dunavie,
Hartelijk dank voor je recente feedback en voor het toekennen van een score van 8 als eindoordeel. We zijn verheugd te horen dat je over het algemeen tevreden bent, maar we begrijpen ook dat er ruimte is voor verbetering om die perfecte score van 10 te bereiken waar we naar streven.
We zouden graag meer inzicht krijgen in hoe we onze service verder kunnen verbeteren om aan je verwachtingen te voldoen. Jouw mening is voor ons van onschatbare waarde, en we willen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt bij ons.
Als je bereid bent, zouden we het op prijs stellen als je specifieke punten zou kunnen delen waarvan je denkt dat we ons kunnen verbeteren. Of het nu gaat om ons productaanbod, de klantenservice, de gebruiksvriendelijkheid van onze website, of iets anders, we horen graag van je.
Nogmaals bedankt voor je waardevolle feedback en voor je voortdurende steun aan ons bedrijf. We kijken ernaar uit om je de volgende keer een ervaring te bieden die aan al je verwachtingen voldoet.
Klantenservice ETCB

Score voor Expert Training Centre: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja