Rosanne

Hier NIET bestellen!
Ik had een bikini, ketting en jurkje besteld. Toen ik vervolgens het pakketje binnenkreeg ontbrak het jurkje. Ik meldde dit via de mail, maar ze geloofden mij niet omdat op de camerabeelden was te zien dat er een jurkje in het pakket zat? Ze doen alsof ik verzin dat het jurkje niet in het pakket zit. Ik bestel in ieder geval nooit meer bij Eve Fashion, onprofessioneel bedrijf.

Reactie Eve's Fashion:

Beste Rosanne,
Wij vinden dit erg vervelend echter zoals we al aangaven in ons mail contact hebben we de documentatie bekeken van je bestelling. Wij maken van alle items een livefoto tijdens het inpakken. Alle drie jou items zijn netjes ingepakt en verzonden in dezelfde zak. Wij concluderen dat het pakket vanuit ons kantoor volledig ingepakt is, dat kan je ook zien aan de foto’s die wij hebben bijgevoegd. Tevens hebben wij de camerabeelden bekeken, ook hier kunnen wij uit opmaken dat alle drie de items zijn ingepakt en verzonden. We nodigen je uit om deze beelden te komen bekijken, ivm privacy wet mogen wij dit niet verzenden.
Wij hebben alle drie de artikelen in dezelfde zak verzonden, we zien dat je verzendzak aan de hand van je foto die je hebt gestuurd niet beschadigd is. Voor ons is het duidelijk dat de artikelen verzonden zijn zoals je besteld hebt.

Score voor Eve's Fashion: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Jurk, bikini en ketting