Willem Kelders

Buitengewoon slecht. Wij hebben anderhalve week geleden besteld en betaald. Totaal geen feedback of status over de bestelling ontvangen. Uiteindelijk na diverse malen mailen zonder antwoord te mogen ontvangen, uiteindelijk een berichtje gekregen dat de zending op maandag in Duitsland verstuurd is, niet naar ons, maar naar de vestiging in Eindhoven, waar deze "vermoedelijk" op vrijdag zou aankomen. Uiteindelijk krijgen wij nu de vraag om het "bedrijf" te beoordelen, terwijl we de zending nog niet eens ontvangen hebben.
Hoe arrogant kun je zijn.
Ik zal dit maar even openbaar gaan maken

Het meest sterke punt van dit bedrijf is dat er geen sterke punten zijn.

Reactie European-fasteners.com:

Tjaa...., zoals ook uit al onze beoordelingen blijkt is onze service erg goed en prijsverschil met onze medeaanbieders erg groot, wat ook blijkt uit de vele herhaalbestellingen van onze klanten.
In al uw correspondentie met ons heeft u een negatieve toon, ondanks dat wij alles in het werk stellen om u als nieuwe klant tevreden te stellen,
Uw zending was enige dagen vertraagd zoals ook aan u aangegeven echter ook deze reactie geeft duidelijk aan op welke wijze u communiceert.
U als verhuurbedrijf zou naar onze mening moeten weten dat een dergelijke manier van communiceren niet erg professioneel is.
Het spijt ons dat u onze service als zo ervaren heeft.

Score voor European-fasteners.com: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee