Ruben

Ik zal beginnen met de positieve punten: zeer ruim assortiment, zeer lage prijzen en een redelijk snelle levering.

De kwaliteit van de schroeven die ik gekregen heb stelt echter zeer teleur. Je krijgt natuurlijk waarvoor je betaalt, maar toch. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Een keer de kop doen doordraaien en die is volledig om zeep, de brokken metaal vliegen er zo van. En dat is wanneer je het geluk hebt dat de kop er uberhaupt aan blijft hangen, want die breekt er zo af. Geen aanrader, spijtig genoeg.

De verpakking van de producten was ook niet zo goed. Een doos met 500 rondellen was volledig uitgezaaid, maar goed - daar valt mee te leven. De kwaliteit van de schroeven daarentegen ...

Reactie European-fasteners.com:

Sind 1994 leveren wij zeer veel van dit soort schroeven van dezelfde fabrikant aan o.a. de meest toonaangevende terras- en schuttingbouwers en wij hebben hier nog nooit klachten over gehad. Wij hebben getracht met klant in contact te komen om te kijken of we meer informatie konden krijgen over wijze van toepassing, aantal "slechte "schroeven en eventueel fotos en monsters. Helaas hebben wij hier geen reactie op gekregen en is het voor ons ook niet mogelijk een oplossing te bieden. Wij nemen alle eventuele klachten zeer serieus en dit bericht verbaasd ons ten zeerste , temeer ook daar wij géén enkele melding vooraf hebben gekregen dat kwaliteit niet goed zou zijn.99,99% van onze klanten is zeer tevreden over onze kwaliteit en prijs , dit blijkt ook uit het aantal terugkerende klanten.

Score voor European-fasteners.com: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee