Eleanor Roosevelt

Als 'target' van een klant van Eurocollect ben ik met dit bedrijf in aanraking gekomen. Eric gebruikte korte communicatie via mail en telefoon en gaf mij hierbij ronduit foutieve en onwettige redenen om me te dwingen te betalen. Om mezelf uit deze onterechte en stresserende situatie te werken heb me laten bijstaan door een advocaat die hem gewezen heeft op verschillende inbreuken.

Met zijn No Cure No Pay policy maakt de man het wel zeer gemakkelijk voor schuldeisers om problemen via een minnelijke invordering op te lossen. Of dit nu gegrond is of niet maakt weinig uit...

Reactie EuroCollect.eu:

Geachte, uw naam is zeker niet Eleanor Roosevelt want deze is ons volledig onbekend.
Ik kan je echte naam hier wel noteren maar het heeft geen zin om op deze manier met elkaar onze doelen uit te wisselen.
Wat wel een vaststaand feit is.
Ik kom pas in beeld tussen klant en leveranciers vanaf het moment dat de klant zich niet aan aan de afspraken wenst te houden.
Nooit heb ik de klant als opdrachtgever. Wat ook voor de lezer bekend is.
Dat de klant ongelukkig is als ik in beeld komt is ook normaal.
Dat de klant dan ongenoegen wenst de uiten via diverse kanalen begrijpt ook iedere lezer.

Score voor EuroCollect.eu: 1/5
Zou u EuroCollect.eu aanbevelen? Zou u in de toekomst nog gebruik maken van hun diensten? Hoe hebt u hun inzet ervaren? Nee
Niets