Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Noury

Ben bij Esteworld gekomen voor de haartransplantatie en de stamcell behandeling (ook voor het haar).
In het begin een beetje spannend, je ben natuurlijk in een ander land, vraagt jezelf af of de zorg en medisch gezien het net zo is als wat je gewend ben in je eigen land.
Ook ben ik best bang voor naalden dus de verdovingen etc. keek ik best tegenop.
Moet zeggen dat ik er een zeer prettige ervaring aan over heb gehouden, alles verliep heel vlot voor ik het wist zat het er alweer op, de mensen zijn onwijs vriendelijk, ook de nederlandse hostess heeft me echt goed geholpen (complimenten aan jou esma!) De naalden merkte ik helemaal niks van! Tuurlijk voel je wat gefriemel aan je hoofd maar vond dit enigzijds nog wel een soort lekker, alsof je bij de kapper zat.
Het was zo relaxed dat ik zelfs een paar keer in slaap ben gedommeld, daarna nog een serie op netflix aangezet, dit niet lang volgehouden of lag alweer te slapen 🤣👍
Al met al een goede ervaring met esteworld, van de transfer, hotel tot aan de esteworld kliniek, mensen en artsen.
Raad het iedereen aan die een haartransplantatie overweegt ! Echt top! bedankt Esteworld ben benieuwd naar het eindreslutaat 👍👍

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie + stamcell behandeling