Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Marvin

Ik ben bij Esteworld gekomen via een kennis. Na een gesprek met hem gevoerd te hebben, heb ik Esteworld benaderd voor een consult. Dit was opzichzelf al een fijne ervaring en ik had direct een goed gevoel bij het bedrijf. Ik heb nu 5 weken geleden een haartransplantatie gehad en ben tot dusver zeer te spreken over het verloop. De kliniek is zeer netjes en profesioneel. Je krijgt een persoonlijke begeleider die de hele dag bij je blijft wat toch wel erg fijn is. De transplantatie wordt door de chrirug zelf gedaan en daarnaast is er constant een groot team om je heen en met je bezig. het voelde gewoon goed en dat er echt aandacht en tijd aan je werd besteed. De chirurg sprak engels maar de overige zusters niet, maar met hun beste engels probeerde ze het wel wat ik zeer kon waarderen. Ook na de operatie wordt alles goed met je doorgenomen over wat je moet doen en wat je kan verwachten. In Nederland is er voldoende mogelijkheid om contact op te nemen met een nazorglijn en je moet om de zoveel tijd foto's opsturen die door de arts wordt beoordeeld om zo te kijken of je goed op schema ligt. Al met al heb ik een zeer positieve ervaring gehad met Esteworld en kijk ik uit naar een mooi eindresultaat!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie