Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Vince

Heb in Nederland een consult gehad bij de vestiging in IJsselstein. Dit beviel eigenlijk meteen erg goed. Je wordt fijn ontvangen, ze nemen de tijd voor je en je hebt te maken met kundig personeel. Hier zijn een aantal mogelijkheden voorgesteld, waarna ik een korte periode gekregen heb om erover na te denken. Vanaf dat ik aangaf door te willen gaan met de haartransplantatie, was eigenlijk alles snel geregeld. Veel contact wordt gelegd via Whatsapp, wat snel en makkelijk werkt. In Istanbul was ook alles prima geregeld. Vriendelijke chauffeurs en (Nederlandse) hostessen. De chirurgen en andere doktoren zijn erg kundig en doen er alles aan dat je een comfortabele dag ervaart. Ik kon slechts twee minpunten vinden. Allereerst vond ik het soms lastig dat de doktoren slecht Engels spreken, waardoor het moeilijk was om te volgen wat er gebeurde als de hostess niet aanwezig was om het uit te leggen. Verder vind ik het apart dat er impliciet verwacht wordt dat je fooi geeft aan de hostess. Allereerst betaal je al een goed bedrag voor de hele behandeling en alles wat daarbij hoort (ik hoop dat hier toch ook een gedeelte van naar de hostess gaat), en verder denk je daar op zo'n dag ook niet aan en wil je daar ook niet aan denken. Ik zou bijna zeggen, vraag dan €50 meer en geef dit als fooi aan de hostess.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie