Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Onno

Op 28-4-2022 een HT gehad. Zeer goed begeleid vanaf het begin door de afdeling van Esteworld in Nederland. Moest eerst medicatie gebruiken om mijn donorhaar en mijn verzwakte haren te versterken. Daarna behandelplan gemaakt in Nederland. In Istanbul alles perfect geregeld. Je wordt opgehaald vanaf het vliegveld en naar de kliniek heen en weer gebracht. Verblijf is in het Crown Plaza hotel. Behoorlijk luxe en alles zeer goed verzorgd. Heb er zelf voor gekozen om extra dagen vooraf bij te boeken, zodat ik de stad kon bezoeken. Dit is zeker een aanrader.
Op de dag van de HT 's ochtends om half 8 opgehaald en daar door een Nederlands spreken de host steeds begeleid. Eigenlijk een hele relaxte ervaring. De behandeling liep ook voorspoedig. Iedereen is supervriendelijk en het gaat er erg professioneel aan toe. Om half 5 klaar en werd ik weer terug gebracht. In één dag hebben ze 4300 grafts geplaatst met Acell behandeling. Op dit moment aan het herstellen en wachten op het eindresultaat. Maar daar heb ik alle vertrouwen in. Overweeg je een HT dan raad ik Esteworld zeker aan!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: haartransplantatie met Acell behandeling