Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Marco van Dam

Omdat ik me al een tijdje heel erg irriteerde aan mijn inhammen had ik een offerte aangevraagd bij Esteworld. Heel snel kreeg ik al reactie en kreeg ik telefoon en app contact waar alles duidelijk en snel werd uitgelegd. Als ik met vragen kwam kreeg ik gelijk antwoord. Ik was mede hierdoor snel om en binnen 3 weken zat ik al op het vliegtuig. Alles word voor je geregeld, je word opgehaald en begeleid, je verblijft in een 5-sterren hotel, de mensen zijn aardig, de kliniek is professioneel, het is goedkoper dan in Nederland en nog van betere kwaliteit ook dus win-win. En je hebt er nog een vakantie bij ook. De behandeling zelf viel me eigenlijk heel erg mee en halverwege kreeg je zelfs een lekkere maaltijd. De eerste paar maanden na de transplantatie vond ik het alleen lastig dat ik niet naar de kapper kon en geen wax in mijn haar kon doen, verder heb ik nergens moeite mee gehad. Ik ben nu 8 maanden verder en ik ben super blij met het resultaat tot nu toe. Na 4 a 5 maanden was het al bijna volgroeid voor mijn gevoel en het word alleen nog maar voller en sterker. Ben je ontevreden over je haarlijn en twijfel je dan zou ik zeggen doe het gewoon. Je gaat er geen spijt van krijgen.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie