Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Seth

Lastig, tweezijdig verhaal. Ik ben een half jaar geleden geweest, en nadat ik betaald had, bloed was afgenomen, foto's waren gemaakt, contracten waren ondertekent, ik me uit had gekleed, een operatie t-shirt aan had, toen kwamen ze me vertellen dat ik niet lang genoeg uit quarantaine was. Want ik was pas 4 weken uit quarantaine en je moet dus 6 weken uit quarantaine zijn. Maar dat had Esteworld Nederland dus niet goed gedaan, niet gecommuniceerd naar mij. Dus ze hebben me de halve wereld overgevlogen om me in Turkije vervolgens te vertellen dat ik weer naar huis mocht.

En dit was gebeurt door tja, een menselijke fout. En daar ben ik niet boos om. Gelukkig werd ik meteen gebeld met een excuses en dat dit ook daadwerkelijk hun fout was. En dat waardeerde ik heel erg. Vervolgens wilde ze het probleem uiteraard oplossen, dus ik kreeg contant mijn geld wel netjes terug in Turkije, maar Esteworld Nederland weigerde mijn geld voor de vlucht, en mijn onnodig gemaakte kosten te vergoeden. Ze wouden mij hoe dan ook als klant houden en forceerde me eigenlijk ook op de volgende manier: I.p.v. mij gewoon te vergoeden voor al mijn gelede schade (tijd, moeite, energie, emotionele problemen i.v.m. lichaam), door me gewoon mijn geld terug te geven. Werd er beweerd: 'Ja maar thuis eet je ook dus daar vergoeden we je niet voor.' ... Ja.... dat concept snap ik, maar ik ga thuis niet elke dag uit eten. Thuis hoef ik geen extra telefoonabonnement te betalen om buiten de EU te bellen, buiten de EU te internetten (want zij whatsappen alles, dus ik werd ook gedwongen 20€ aan internet te kopen). Allemaal kosten die ik gemaakt heb. En dan proberen ze het dus wel op te lossen door gedeeltelijk dingen te vergoeden op een indirecte manier (d.m.v. een gratis roesje bij de volgende behandeling, en d.m.v. wat gratis behandelingen in Nederland, voor ná de operatie.) Maar ik vind het gewoon geniepig hoe ze dan weigeren me gewoon volledig schadeloos te stellen, en me dwingen om bij hen te blijven. Want als ze dat gewoon gedaan hadden, dan was ik niet boos geweest, wantja 'mistakes were made'. En dan was ik gewoon uit mezelf gewoon nóg een keer naar hen gegaan. Dan was er niks aan de hand geweest, maar ik vind dit een principe kwestie en daar kan ik echt niet tegen.

Maar goed, ik ben nu dus nog een keer geweest. En alles verliep goed, alles goed geregeld. Vrij weinig op aan te merken. Translator in de kliniek was leuk, de verpleegsters waren allemaal leuke lieve dames, goede artsen. Alles was helemaal prima. Dus ik zit nogal in een tweestrijd.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: haartransplantatie