Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Jan Hak

Zo’n acht maanden later..

In december 2020 behandeling uitgevoerd. Nu zo’n acht maanden verder erg tevreden over het resultaat. Eerste gesprek met Margo in IJsselstein gaf me veel vertrouwen. Dit was geen goedkoop verkooppraatje, maar een onderbouwd en kundig advies. Het hele traject heb ik als professioneel ervaren.

Helaas viel de verdoving tegen. Rond de middag raakte de verdoving uitgewerkt. Ik kreeg extra verdoving toegediend maar heb ondanks dit langere tijd buitengewoon veel pijn gehad. Dit viel mij vies tegen omdat ik voor een roes gekozen had. Hiermee was mij een geheel pijnloze behandeling beloofd maar dat was het zeker niet. Dit was erg vervelend maar wel het enige wat tegenviel.

De Nederlandssprekende hostes Semanur was erg betrokken, superlief en had humor. Zij werd bijgestaan door Gülay die ook erg lief was. Ik gun hun iedereen die deze behandeling overweegt. Ze stonden aan mijn bed tijdens het uitwerken van de verdoving en hebben mij erdoorheen geholpen. Toppers!

Het allerbelangrijkste is toch het resultaat. Ik had maximaal ingezet met een dubbele FUE saffier haartransplantatie (5300 crafts) + ACELL. Volgens Margo durfde zij met deze behandeling een 9 te beloven voor het eindresultaat. Ze had gelijk. Ik heb gewoon weer een volle bos haar en ben hier super blij mee.

Voel me helemaal blij met mijn nieuwe look. Volgens mijn kapper één van de beste haartransplantaties die zij had gezien. Complimenten dus voor Esteworld. Als een ander mij om advies vraagt beveel ik Esteworld graag aan!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Dubbele FUE saffier haartransplantatie