Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

David

Ik heb eigenlijk nog nooit de tijd gepakt om één review ergens te zetten. Maar deze keer vind ik het echt wel nodig. Ik zou het heel duidelijk en simpel in 1 zin kunnen zetten: Doen bij Esteworld!!! Maar ik wil graag de lange versie geven. Ik ben nu 40 jaar en bij mijn 21ste begon mijn haarlijn en inhammen wat na achter te trekken en dat is ook wel gestopt na een tijd, maar ik voelde mij er niet goed bij deze grote inhammen en achteruit gelopen haarlijn. Vele jaren gingen voorbij, totdat ik toch eens een haartransplantatie ging overwegen. Maar hoe begin je hier aan, zo veel vragen…. Een doolhof op het web over haartransplantatie , Ben ik uitgekomen bij een kennis van een kennis waarmee ik heb afgesproken, die een haartransplantatie had ondergaan op een andere plaats maar hij rade mij toch estworld aan , omdat verschillende vrienden van hem er waren geweest en hij vond die resultaat geweldig. Maar ik had dus nog niks met mijn eigen ogen gezien. Ik heb dan een afspraak gemaakt in estworld IJsselstein , waar ik 144km voor moest rijden. Daar had ik dan een gesprek met een van de consult, bij dat gesprek had ik een heel goed gevoel, het kwam tot mij over dat ze me wouden helpen maar niks verkopen, ze waren heel eerlijk met mij en nergens een dwang. Met al deze duidelijke eerlijke info en goed gevoel, stapte ik in mijn hoofd over de lijn dat ik het wou doen. Bij het thuiskomen heb ik er dan ook zo snel mogelijk werk van gemaakt om verlof te krijgen en vlieg tickets te kopen, daarna stond mijn afspraak vast. En heel goed op de hoogten gehouden met whatsapp. Voor het vertrek maakte ik mij toch wel wat zorgen hoe zal ik het vinden, ik kan de taal niet. Maar daar verliep alles super gemakkelijk en professioneel, van de taxi’s tot de chirurg. Je word daar constant duidelijk goed op de hoogte gehouden door whatsapp en in de clinic zijn 2 Nederlandse vriendelijke dames, die constant in de buurt zijn om je vragen te beantwoorden. Dat geeft een heuse geruststelling. Elk persoon krijgt daar echt appart de volle aandacht en het is daar zeker geen band werk. Dan over de operatie heb ik alleen de verdoof spuiten gevoeld en voor de rest helemaal geen pijn. Het ergste voor mij was dat ik 9 dagen op mijn rug moest slapen en 1 maand geen sport. Dus als het dat maar is voor een haarbos. Ik ben nu aan dag 10 van mijn haartransplantatie en tot nu tot ben ik meer dan tevreden en raad het iedereen bij estworld aan. Deze zullen normaal nog uitvallen, maar ik wacht vol vertrouwen en geduld tot deze haargroei begint achter 4 maanden. En hoop op een resultaat dat wat ik vandaag heb als haar.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: fue-saffier + acell