Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

f c

Hallo allemaal , als nederlandse turk was ik zelf op zoek naar een ht voor mijn inhammen . Ik was zelf al in turkije op vakantie en dacht pak een ht mee einde vd vakantie bij esteworld . Ik had inhammen en een kruintje. Vrienden die hier geweest waren hadden me gezegd dat t een top kliniek is dus ik overtuigd en uiteraard ook van hun eindresultaat hiervoor gekozen . De behandeling was 4 aug maar werd uitgesteld door puisten op hoofdhuid (uiteraard is dit beter te vermelde in t begin dan daar op t operatie tafel ) nou week later kuurtje later zenuwachtig lag ik daar eindelijk. klein roesje gekregen was gewoon wakker want dat wou ik (angst voor alles
En nog wat haha) voelde letterlijk niks
Van de behandeling . Dr cemal en zn 3 leuke assistenten zijn echte toppers. Tijdens de pauze moest ik plassen stond ik wat te snel op waardoor me bloeddruk daalde … ging bijna neer maar goed geholpen door deze toppers haha 4 dagen nu verder alles ziet er goed uit voel me ook stuk beter en sterker dan de 1 e dag je herstelt heel snel. Slapen op kussentje is wel kut maaajaa da hoort erbij eve 10-14 dagen doorbijten , voor iedereen dikke aanrader ik voelde me niet eens in turkije nog beter dan mn tandartsenpraktijk in nederland )

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: 2800 grafts en accelbehandeling