Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Dan v M

Ben zeer positief over Esteworld. De laagdrempelige sfeer en het vriendelijke personeel gaven direct bij het eerste gesprek een vertrouwd gevoel. Ik kreeg een professioneel en eerlijk advies van Margo. Daar ik behoorlijk veel grafts nodig bleek te hebben, was een volledige, maximale transplantatie nodig voor een mooi resultaat.
In de kliniek in Istanbul ben ik zeer prettig en vriendelijk begeleid door de Nederlandssprekende dame, Duygu, en haar eveneens vriendelijke collega. Dat Esteworld deze begeleiding/tolk voor elke patiënt heeft klaarstaan vind ik erg professioneel. Dit heeft, ondanks de zenuwenen voor de behandeling, mijn verblijf in de kliniek vertrouwen gegeven én voor een gezellige ontspannen sfeer gezorgd.
Tijdens de operatie kwamen de artsen erachter dat er méér grafts uit het donorgebied te halen waren dan ik had verwacht. Er konden 5000 grafts getransplanteerd worden ipv de 4000 die was afgesproken. Om een maximale dekking te verkrijgen voor mijn kale kop, waren zij bereidt álles te doen voor het beste resultaat. En dat zonder bijbetaling. Geweldig toch! Respect ook voor de hardwerkende artsen die patient na patiënt de duizenden grafts transplanteren!
Alles is prima verlopen sinds die dag en precies gegaan zoals gezegd was. Ben nu 4 maanden verder en mn haar is lekker aan het groeien. Het resultaat is nú al beter dan dat ik had durven hopen! Al zit ik pas in het begin van het groeiproces en is mijn haar nog wat dun, het is voller dan dat het jarenlang was. Mede door de Acell stamcelbehandeling en de door Margo geadviseerde producten is ook mijn bestaande haar voller en dikker geworden! Een muts of pet is al niet meer nodig. Het resultaat is nu al zo dat ‘de transplantatie’ nauwelijks meer te zien is. Door het positieve resultaat tot nu toe, zie ik de komende 8-10 groei-maanden met vertrouwen tegemoet.
Ook de nazorg bij Esteworld is prima geregeld. Voor elke vraag kun je terecht en krijg je vriendelijk en eerlijk advies.

Ik zou iedereen Esteworld aanraden.

Mvg, Dan v M

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Curegen