Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Afegelopen november ben ik geholpen in Istanbul voor mijn haartransplantatie. Na veel research heb ik de stap genomen om dit te laten doen bij Esteworld. Ik werd meer dan vriendelijk en professioneel geholpen bij mijn intake in Ijsselstijn. De genomen tijd en persoonlijk advies voelde vertrouwd en eerlijk. Ondanks de corona tijd heb ik deze stap toch gezet en de ingreep laten doorgaan. Het hotel, de kliniek, de doctoren en assistenten waren ook meer dan vriendelijk en zeer kundig. Tijdens de korte periode dat ik daar was, 3 dagen, had ik geen last van drukte of mensen die geen rekening hielden met social distance. Op dit moment ben ik zo blij dat ik het heb gedaan en kan niet wachten om het volledige resultaat binnenkprt te zien. Want een beetje geduld is wel nodig. Wellicht het enige minpuntje als je ook een ongeduldig persoon bent zoals ik, maar het is het wachten waard. Ik raad dan ook Esteworld voor iedereen aan die dezelfde stap willen zetten zoals ik gedaan heb. Bravo en dank voor het gehele team!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie