Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Rutger

Top bedrijf! Zat al langer aan een haartransplantatie te denken, haarlijn schoof steeds verder naar boven waardoor m'n voorhoofd steeds groter werd, en inhammen begonnen zich te laten zien en ook nog een plekje kaal wordende kruin. Maar Ik vond het toch wel een stap hoor.. Dus wilde in ieder geval een goed aangeschreven kliniek vinden, waar ze weten waar ze het over hebben en wat ze doen! Uiteindelijk via wat uitvogelen op internet en rondvragen bij mensen waarvan ik wist dat ze het gedaan hadden uitgekomen bij esteworld (een naam die ik tijdens het rondvragen veel hoorde) contact leggen was zo gedaan, en kreeg een offerte opgestuurd. Vervolgens een afspraak gemaakt bij esteworld Nederland wat zich bevind in IJsselstein zo'n 15 km vanaf Utrecht. Daar een ontzettend prettige kennismaking gehad met een leuk team van mensen die verstand hebben van zaken en je goed kunnen adviseren, zelfs in deze corona tijd! Ik was zo enthousiast geworden dat ik eigenlijk gewoon wilde dat het zo snel mogelijk zou gebeuren. 6 weken later was het zover, er word vanaf moment 1 goed gecommuniceerd, van kleine vragen tot hulp met je vliegtickets boeken. De vlucht naar Instanbul verliep goed en relaxed en zodra we aankwamen werd ik gebeld door de chauffeur van esteworld die me vertelde waar ik heen kon komen, we werden naar het hotel gereden waar we warm werden ontvangen, mooi hotel, lieve mensen en van alle gemakken voorzien! De dag erna was de behandeling, goed geslapen en een beetje kunnen ontbijten. Aangezien ze de spits ook graag voor willen zijn reden we om 7:15 sochtends richting de kliniek, daar ook prettig ontvangen, de betaling werd geregeld (heb ik cash gedaan) en bloed werd afgenomen om de bloedwaarden te checken en alvast de prp en acell behandeling te prepareren. Alles was goed en we werden vrij snel uit de wachtruimte opgehaald, eerst nieuwe haarlijnen tekenen wat ze ook echt goed doen, ze kijken echt wat voor vorm type gezicht je hebt en meten letterlijk met een meetlint alle afstanden aan beide kanten. Vervolgens na tevredenheid van de lijnen, helemaal kaal geschoren (mijn spannendste moment) en daarna de steriele behandelkamer in. Uiteindelijk is de operatie in 2 delen verdeeld, ik heb zelf 3300 grafts gehad waarvan 800 kruin en 2500 voorste haarlijn en inhammen en de behandeling duurde in totaal 7 uur (met een heerlijke voedzame lunch ertussen.) Na de verdoving die te behappen is maken ze de 'kanaaltjes' in de getransplanteerde gebieden waar de haarzakjes straks in worden geplaatst. Daarna nemen ze de donorharen van de achterkant van je hoofd. Duurde zo'n 3 a 3,5 uur en na de lunch was het tijd voor part 2. De haren worden met precisie in de kanaaltjes geplaatst, een nauwkeurig werkje waarmee ze rekening moeten houden met bijvoorbeeld de juiste diepte waarin ze plaatsen en groeirichting. Al met al is het super gegaan, wel een lange zit of nou ja lig.. Maar ik was zo blij dat ik het gedaan had, dus die positive vibes overheerste op dat moment. Alles word je verder ook super uitgelegd achteraf met een bijbehorende nazorg app die je altijd kan bereiken voor vragen! De dag erna een rustdag waarin ik de stad Instanbul ben gaan verkennen met een persoonlijke gids die zelf jaren lang voor esteworld gewerkt heeft, erg aardige vent die erg goed Engels sprak. Hij neemt je mee naar de mooiste plekken in Istanbul en beste eet tentjes! De dag daarna was het tijd voor de 1e washing bij de kliniek en uitleg hoe dat eruit gaat zien de komende 8 dagen als je weer thuis bent en verdere info en adviezen over producten edg. Daarna richting vliegveld gereden waar onze vlucht naar huis alweer stond te wachten, snel gegaan zo die 4 dagen.. En er zijn altijd andere mensen uit Nederland die dezelfde behandeldag hebben waarmee je ook op dat moment je ervaringen kan delen, ook erg fijn!
Eenmaal in Nederland zijn de eerste 10 dagen het meest cruciaal voor het eindresultaat, en zullen misschien ook als de minst leuke dagen worden ervaren maar ik zeg zelf altijd, geniet van het proces! Alles bij elkaar een hele fijne ervaring gehad van begin tot eind, zou het iedereen aanbevelen. En mocht je erover nadenken kun je altijd een vrijblijvend consult aanvragen. Iedereen van Esteworld bedankt!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie