Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Afgelopen maand ben ik naar naar Istanbul gegaan voor mijn haartransplantatie bij Esteworld. Hier werd ik netjes opgehaald van het vliegveld en naar het hotel gebracht. Het hotel is zeer prettig en mooi. De behandeling was prima te doen en je moet tijdens de haartransplantatie gewoon geduldig zijn, omdat het de hele dag duurt. De behandeling was prettig en heb verder geen pijn gevoeld. Alleen het verdoven is pijnlijk.

Hostess Semanur heeft mij de gehele dag vriendelijk begeleid en het team van de dokter was heel professioneel en vriendelijk. Ze proberen je zoveel mogelijk op je gemak te stellen en dat is zeker gelukt. Verder waren de transfers ook heel goed geregeld en worden er genoeg maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Door de video's en reviews wist ik van tevoren wat mij te wachten stond. Hierdoor twijfelde ik dan ook niet aan de service en de professionaliteit van Esteworld. Nu is het afwachten op het resultaat, maar al met al een zeer positieve ervaring.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie