Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Ronald van Sluisveld

Inmiddels alweer 3 weken geleden bij Esteworld geweest, ik moet zeggen, vanaf het ontvangst in Ijsselstein, op het vliegveld, hotel en kliniek, was alles super geregeld. Ook de transplantatie is me alles meegevallen, tot op het allerlaatst heel even, omdat ze geen verdoving meer mochten bijgeven, omdat de tijd van verlaten van het bed in zicht kwam, toen had ik wel even een paar venijnige prikjes, alsof er een dikke wesp ik mijn voorhoofd stak. maar een dikke 9 voor de uitvoering, ook voor de stamcellen behandeling die ik erbij heb gedaan, alleen is er nu zoals voorspeld wel behoorlijk wat van het getransplanteerde haar weer uitgevallen, maar ik wil over een half jaar nog wel even terug komen op deze site, om aan te geven hoe het voor de rest is verlopen.
een kleine maar (heeft echter niks met de behandeling zelf te maken) de werkbankjes met de lades in de behandel kamer, waren zwaar verroest en de lades werkte niet of maar half, als ik hun was zou ik daar wat aan doen, dat wekte bij mij in het begin een beetje argwaan, zeker omdat dat over een paar honderd Euro gaat in zo'n mooi pand! Maar echt, ik kan dit bedrijf echt bij elke kale aanbevelen, ik zou het zo weer doen daar. op naar een kop met haar!!! Groet Ronald van Sluisveld.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: haar transplantatie