Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Mark

Esteworld is een echte aanrader!

Na consult gesprekken gehad te hebben bij meerdere partijen uiteindelijk in Juli (gratis)op consult geweest bij Esteworld “Margo”

Hele goede en duidelijke uitleg gehad en had er ook gelijk een goed gevoel bij.

Ik had een wat terug getrokken haargrens aan de voorkant en wat ik erg voornaam vond was dat er na de ingreep een mooie haar dichtheid zou ontstaan zodat ik weer een leuk trendy kapsel kon nemen zonder dat je dan door de nieuwe haren op de hoofdhuid zou kijken.
(Dit was namelijk wel het geval bij een bekende van me die 4 a 5 jaar geleden een behandeling in Nederland heeft ondergaan)
Hij gebruikt nu poeder voor de dichtheid en dat wilde ik absoluut niet, dan zou ik het nog liever milimeteren.

Margo stelde me vervolgens volledig gerust en gaf aan dat ik een prima donorgebied had en dat ik sowieso bij welke kliniek ik me ook zou laten behandelen een erg goed resultaat zou krijgen waar ik zeer tevreden mee zou zijn.
Ze adviseerde een FUE + Acell behandeling.

Mijn keuze is toen ook naar Esteworld gegaan, die heeft ook goed geholpen met vliegtickets regelen voor m’n partner en mij.
En ons eigenlijk ook volledig ontzorgd.

Op 2 september vlogen we naar Istanbul en werden keurig opgehaald door de Prive chauffeur van Esteworld, kregen gelijk een whatsapp van hem toen we geland waren met info waar hij ons op stond te wachten.
Hij bracht ons naar een prima 5 sterren hotel waar we savonds nog heerlijk gegeten hebben.

De volgende ochtend werden we vroeg opgehaald door de chauffeur en gingen samen met nog twee anderen naar de mooie Esteworld kliniek.
Hier werden we ontvangen door de Nederlandse hostess “Sema” die alles keurig uitgelegd heeft en me ook heel de dag goed begeleid heeft, altijd prettig.
De ingreep viel ook reuze mee, had schrik voor de verdovingsspuiten maar vond het persoonlijk helemaal niets voorstellen.
Het enige wat minder leuk is dat je zo lang moet liggen, maar je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben.

3200 grafts verder en wat uitleg gehad te hebben over de verstrekte medicatie werden we weer door de chauffeur naar het hotel gebracht waar we weer heerlijk gegeten hebben.

Verder buiten m’n verdoofde hoofd totaal geen pijn ervaren.
De dag na de ingreep zelfs Istanbul gaan verkennen (een super mooie moskee bezocht en naar de shopping mall geweest)

De laatste dag op controle geweest waar ook Sema weer bij aanwezig was, en uiteindelijk ook de eerste washing gehad met wat instructies voor thuis.
Daarna afscheid genomen van Sema en vervolgens door de chauffeur naar het vliegveld gebracht.

In Nederland dagelijks contact gehad (middels whatsapp) door de Nazorg van Esteworld met zeer handige info en waar ik 24/7 eventuele vragen aan kon stellen.

Na dag 10 “laatste washing” ook foto’s moeten sturen en dat zag er allemaal prima uit.

Ik ben voor zover dik tevreden over Esteworld en vond het een mooie beleving, heb er totaal geen spijt van.

Wel jammer dat de haren nu allemaal weer uit vallen (voel me nu wel kaal) maar nog even doorbijten aangezien deze tenslotte na 3 maanden allemaal weer gaan groeien en ik na 6 tot 9 maanden al een mooie bos zou moeten krijgen.
Ben nu vooral erg benieuwd na het eindresultaat!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: FUE + ACELL (+nieuwste saffier techniek)