Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Yannick

Op zeer jonge leeftijd (21 jaar) al zeer serieuze haarproblemen. Iets wat mij toch wel onzeker maakte, zeker op deze leeftijd. Na goed nadenken en enige research te hebben gedaan heb ik een offerte aangevraagd bij Esteworld. Na de offerte te hebben ontvangen heb ik gelijk contact opgenomen met Hidde. Hierin werd mij duidelijk gemaakt dat ik eigenlijk nog iets te jong was om een haartransplantatie te doen omdat je haar nog uitvalt en uitdunt. Maar gezien de problemen die ik had met mijn haar heeft Hidde mij toch de mogelijkheid gegeven en uitgenodigd op gesprek in IJsselstein. Na een goed gesprek had ik er volle vertrouwen in. Na advies bepaalde medicatie te gebruiken tegen het verder uitvallen en uitdunnen van mijn haar mocht ik 4 maanden na gesprek bij Hidde mijn haartransplantatie laten doen. Die 4 maanden was puur zodat de medicatie ook echt zijn werk kon doen, anders was de behandeling uiteraard sneller ingepland. Eenmaal aangekomen in Istanbul bleek elke dag alles goed geregeld te zijn. De operatie zelf is me ook heel erg meegevallen en allemaal netjes en goed verlopen. Eenmaal terug in Nederland heb je ook weer goed contact met Esteworld over alles via whatsapp, denk aan nazorg, washing etc. Voor nu ben ik heel benieuwd naar het eindresultaat! Ik zou iedereen die het overweegt aanbevelen om bij Esteworld de haartransplantatie te laten doen, ook op een wat jongere leeftijd!!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: