Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Xavier

Mijn verhaal omtrent mijn haarprobleem startte ongeveer rond mijn 40 jaar. Aanvankelijk had ik er geen problemen mee maar de laatste 2/3 jaar merkte ik toch op dat mijn haar vooral vooraan dunner en dunner werd. Een signaal om er iets aan te doen dacht ik want het stoorde me.
Na contacten met 2 Esteworld referenties uit mijn kennissen kring en na een kijkje op de website nam ik begin 2019 contact op met Hidde voor een informatie gesprek. Eenmaal aangekomen op het kantoor van Esteworld Benelux in Nederland had ik vanaf de eerste minuut een positief gevoel. De vriendelijke ontvangst, de informatie film en natuurlijk ook het gesprek met Hidde. Mijn besluit stond vast. Ik ga voor de haartransplantatie met ACELL behandeling. Voor mijn vertrek werd alles me zeer goed gecommuniceerd omtrent vluchten, ontvangst luchthaven, hotel en behandeling. Ik was er klaar voor.
Op 15 mei vertrok ik dan naar Istanbul. EĆ©nmaal aangekomen was zoals voorzien de Esteworld taxi aanwezig die me naar het mooie hotel Crown Plaza bracht. Ik werd tevens op de hoogte gebracht via whatsapp voor de volgende dag.
Dag 2 werd ik om 7.30u opgehaald om me naar de Esteworld kliniek te brengen. Daar werd ik opgewacht door een heel vriendelijke Nederlands sprekende dame die me nagenoeg de ganse dag bijstond met informatie tijdens de behandelingen. Ze hebben die dag de ACELL behandeling gedaan en 4100 grafts ingepland. Ondanks de zeer intensieve dag liep alles perfect. Met uitzondering van de prikjes met verdoving voel je geen pijn. Ook de contacten met de chirurge en assistenten was top.
Dag 3 was een vrije dag.
Dag 4 werd ik terug naar de kliniek gebracht voor een 1st washing en controle door de chirurg. Ook werd me duidelijk uitgelegd wat ik moest doen in de volgende dagen na thuiskomst. Na deze info nam ik afscheid van een uitstekend Esteworld team, dit vanaf de chauffeur, tot begeleidster/vertaalster, tot chirurge en assistenten. Top team. En werd ik terug gebracht naar de mooie luchthaven.
Nu, ongeveer 3 weken na de ingreep ben ik bezig met het herstel. Ik merk ook dat de opvolging, dit zowel vanuit Turkije als Nederland heel goed is. Ik kijk alvast uit naar het eindresultaat maar hiervoor moet ik nog even geduld hebben.
Ik wil hierbij dan ook nog eens het ganse Esteworld team in Nederland en Turkije bedanken voor de professionele aanpak en opvolging. Ik zal jullie zeker aanbevelen.
Xavier

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: