Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

N. N.

Allereerst: Het hotel in Istanbul was super! Fijne kamers, mooi hotel en vriendelijk personeel. Ook de chauffeurs van Esteworld week uiterst vriendelijk.

De kliniek was ik iets minder van onder de indruk, al hebben ze super netjes werk geleverd.
Ze wisten niet dat ik een vrouw was, wisten niet dat ik door een vrouwelijke arts behandeld zou worden, er zat nog een oude bloedvlek op de behandel stoel en ik vond sommige informatie elkaar tegen spreken.
(Voorbeeld: " nee we hebben echt maar 1400 grafts verwijderd uit het donor gebied!" Een uur later: "Goed nieuws! We hebben uiteindelijk 1550 grafts kunnen plaatsen!")
Tevens ging het allemaal best gehaast op de operatie dag, weinig tijd voor vragen aan de arts. Snel snel het gebied tekenen en de arts was al weer vertrokken. Het grootste deel wordt namelijk niet door de arts gedaan maar door 3 assistenten/verpleegkundigen?
Alleen de gaatjes maken waar de haren uiteindelijk geplaatst worden doet de arts.

Ook vind ik het jammer dat ik van te voren niet helemaal correct ben ingelicht. Zeker als vrouw is het belangrijk om te weten of je wel of niet iets op je hoofd mag dragen na de ingreep. Hier in NL werd gezegd dat dat gelijk mocht, zolang er geen harde randen in zaten. Blijkt het na de operatie pas na een week te mogen. Ook werd er gezegd dat dezelfde dichtheid als mijn eigen haar behaald zou worden, dat ze zelfs op zouden moeten letten om het niet nog dichter te maken omdat ik zo weinig grafts nodig had, blijkt in praktijk dat dat helemaal niet mogelijk is om zoveel haartjes per cm2 te implanteren.

Al met al dus denk ik wel heel blij met het eindresultaat maar het traject zelf viel me tegen..

Toen ik dit meldde via de nazorg app was de reactie: ok bedankt voor de feedback.

Dit is de reden dat ik de klantvriendelijkheid lager heb beoordeeld dan ik van plan was. Dit is niet de manier om met je klanten om te gaan.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Haartransplantatie Istanbul