Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Astrid

Heb jaren gewacht om met zekerheid deze stap durven nemen. Nadat ik voor een intake bij Margo van Esteworld ben geweest wist ik het zeker. Ik kon over 2 weken naar Istanbul. Dit was echt een unieke ervaring voor mij. Ik en helemaal alleen vliegen met mijn vliegangst. Vooraf alle informatie via de app, telefonisch en mail gekregen, wat er van mij verwacht word en wat ik van Esteworld mag verwachten. Ik ben letterlijk op handen gedragen. Vanaf het moment van aankomst op Istanbul. Na de landing ontving ik gelijk een bericht van de chauffeur dat hij klaarstaat. Aangekomen in t hotel ook helemaal top. Iedereen was super aardig en behulpzaam. Was over de top voor mij. Goed verzorgd allemaal. Ook tussentijds goed op de hoogte gesteld door Ceyhun wat betreft het ophalen en brengen van hotel naar kliniek en andersom. In de kliniek ben ik prima ontvangen en begeleid door Özlem (tolk). Vooral in t begin bij alle voorbereidingen (betaling, omkleden, bloedafname, gesprek met de arts en de verpleegkundige). Eenmaal kennisgemaakt met de verpleegkundige en arts liep alles op rolletjes. In het begin was ik ontzettend nerveus. Bang voor het onbekende. Daarna was ik er snel aan gewend. Het team was zo alert en zorgzaam vanwege mijn gezondheidsklachten (diabetes, hoge bloeddruk). Bij elk signaal speelden ze er direct op in. Tussendoor extra controles doen en wat eten. Ze waren ontzettend lief voor me. Heb veel gelachen met het hele team. Op mijn rustdag nog wezen winkelen. En de laatste dag terug naar de kliniek voor de 1ste washing. Daar is alles uitgelegd over het gebruik van de producten. Daarna afscheid genomen en weer teruggebracht naar het vliegveld. Eenmaal thuis ook dagelijks contact gehad met Esteworld. Foto’s die ik elke dag verstuur voor controle. Alle informatie voor de nazorg, erg fijn allemaal. Jullie staan altijd klaar voor mij. Dank je wel!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: