Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Clint

Ik zie veel reacties en ervaringen van mensen kort na de behandeling. Dat is allemaal leuk en aardig dat de service en behandeling goed verlopen.. maar voor mij was dit bijzaak. Mij gaat het om het (eind)resultaat en vandaar dat ik gewacht heb om mijn ervaring te delen. Nu 7 maanden later denk ik dat ik toch wel in de positie sta om een oordeel te mogen geven.
Ik geloofde nooit in HT. Ik had altijd het idee dat de technologie nog niet ver genoeg ontwikkeld was. Ik was dan ook mijn eigen proefkonijn en onder het motto baadt het niet dan schaadt het niet ben ik erin gegaan. 'Alles is winst' . Ook mijn vrienden keken de kat uit de boom en zeiden. Als het bij jou lukt ga ik ook.. maar eerst lieten ze mij gaan natuurlijk;)
Ik kan hier nog uren blijven lullen maar om een lang verhaal kort te maken. ESTEWORLD I LOVE YOU!!!!!! hahaha bizarrr wat een kapsel dat ik nu heb!! Ik was nooit heel erg kaal, ik had wel erg diepe inhammen. Nu is drake gewoon jaloers op mijn haarlijn!! Mijn haarlijn en bos is nog nieuwer dan toen ik 18 was haha. Ben nu net 30 geworden.
Heb zeker 4 jaar getwijfeld en uiteindelijk de stap gezet. De beste keus die ik gemaakt heb. De service etc. was goed zoals je hier al meerdere malen hebt kunnen lezen.. daar ga ik niet nog meer over vertellen..maar het resultaat dat ik nu al heb.. zou ik al meer dan extreem gelukkig mee zijn! Ik sta soms voor de spiegel en kan dan gewoon niet geloven dat het gewoon echt gelukt is... bizar! Esteworld toppers.. jullie hebben serieus mijn leven zo'n positieve wending gegeven!! Thanks voor alles!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: