Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Nick Grigorieff

Ik liep er al enkel jaren mee : ergernissen , frustraties en een ongelukkig gevoel over mijn sterk dunner wordende haar.
Ik kreeg van veel mensen opmerkingen : mss wordt het tijd voor de tondeuse ,kaal aan het worden vriend? Waar maak jij je zo druk over? ...
Ik voelde me zo ongelukkig.
Waar ik kaalheid of kort geschoren haar bij andere mannen fantastisch mooi vond , voelde het voor mij alsof ik naakt was.
Alsof ik een rare ziekte had ofzo.
Het was iets dat zo speelde op mijn zelfbeeld , op het mezelf goed voelen in mijn vel.
Je haar, die moet goed liggen. Een leuk geknipt kapsel. Meegaan met de mode. Een beetje korter of langer ... maar bij mij ging dat niet.
Bij mij was er maar 1 ding : camoufleren. Eindeloos kamen en feunen en wax en haarlak, om er toch maar iets van te maken. Iedere keer met de neus op de feiten ... je wordt kaal.
Tot een vriend van mij vertelde, dat hij met hetzelfde probleem zat en een afspraak gemaakt had voor haarinplantaten in Turkye, bij Esteworld in Istanbul.
Een Fue behandeling en een acel behandeling.
Ik dacht : daar moet ik alles van weten, want daar had ik ook al dikwijls aan gedacht.
Maar tussen denken en doen zit nog een heel verschil.
Mijn vriend vertrok naar Turkye en vertelde daarna hoe alles verlopen was. Dat alles zo goed in orde was en dat hij dit al veel eerder had moeten doen. Ik dacht : we zullen eerst wel eens afwachten of je nieuwe haar groeit.
Tot ik de resultaten begon te zien.
Ik dacht het is nu of nooit.
Alles verliep zeer vlot telefonisch en via Whatsapp, met Hidde. De contactpersoon in Nederland. Ik kreeg een afspraak die voor mij paste, boekte een vlucht en was er helemaal klaar voor. Ik werd verwacht bij Esteworld in Istanbul, voor mijn nieuwe haar. Spannend !
Eindelijk was de dag daar. Na een vlotte vlucht stond ik in Turkye. Het was de eerst keer dat ik alleen naar een ander land ging. Ik kwam 's avonds aan op de luchthaven en het was toch met een klein hartje afwachten, of er wel iemand zou staan om mij op te halen.
Een van de Esteworld chauffeurs stond gelukkig klaar. Hij regelde alles op de luchthaven en met een luxe busje vertrokken we richting het hotel. Istanbul, wat een stad.
Na een niet al te lange rit kwamen we aan het hotel. De chauffeur vertelde: morgen om 9u pikt iemand u weer op en gaan we richting de kliniek voor uw behandeling. Modern , netjes , grote kamer voor mij alleen. Perfect hotel met goed ontbijt. Stipt om 9u was de chauffeur daar.
Na een korte rit kwamen we toe bij een zeer moderne kliniek.
Vriendelijke ontvangst en de dag kon starten.
Na de nodige vragen werd er bloed getrokken voor de acel behandeling die ik bijgenomen had en ik maakte kennis met het team dokters en verplegers die voor mijn nieuwe haar gingen zorgen. Alles onder nederlandse begeleiding en naar mijn goedkeuring werd mijn haarlijn bepaald en hoeveel haar er overgeplant diende te worden.
De operatie kon starten.
Enkele stevige verdovingsprikken maar verder volledig pijnloos. De dokters doen echt hun uiterste best om jou een zo goed mogelijk resultaat te geven.
Enkele uren later werd ik netjes terug afgezet aan mijn hotel. Drukband om en een vol hoofd haar. De dag erna ben je vrij. Met enkel mensen uit het hotel (die tesamen met mij in de kliniek waren voor hun haar) trokken we Istanbul in om de stad te verkennen. Samen nog wat gegeten en op tijd weer naar het hotel. De volgende ochtend werd er uitgecheckt en werden we weer opgehaald voor de wassing in de Esteworld kliniek. Opnieuw met nederlandse begeleiding, werd alles uitgelegd over hoe je thuis moest nabehandelen. Na een laatste controle en afscheid genomen te hebben van de dokters, werd ik naar de lichthaven gebracht. Terug richting thuis.
Alles van vertek tot aankomst weer thuis was perfect in orde. Nu 1 jaar later en met een volle kop haar die mijn verwachtingen overtroffen heeft, kan ik ook zeggen dat dit het beste is wat ik ooit beslist heb om te doen.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: