Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Matthew

Mijn ervaring kan ik alleen beschrijven als ontspannen, verzorgd en zeer professioneel.
Van mijn 1e gesprek met Hidde, tijdens behandeling en weer mijn vlucht richting Nederland.
Naar veel jaren te hebben getwijfeld wel of niet te doen heeft Hidde mij het juist gevoel gegeven om eindelijk een behandeling te ondergaan. Bij aankomst in Istanboel was ik volledig ontzorgd en had ik een prettig en vertrouwd gevoel.
Bij aankomst Kliniek Esteworld werd ik gelijk gekoppeld aan twee verzorgsters die mij de hele dag bijstond en uitleg hebben gegeven van wat proces inhoud. Tijdens behandeling van circa 6 uur heb ik weinig last gehad. Het is een lange dag maar dat kies ik zelf voor. Uiteindelijk heb ik circa 3000 Grafs gehad en was super blij met resultaat.
vervolgens een dag relaxed in hotel en omgeving. Dag 4 was tijd voor mijn eerste was bij Esteworld en weer richting Nederland.
dagen en week daarna heb ik goed contact met aftercare contact persoon die snel alle vragen hebben beantwoorden.
inmiddels 3 weken verder en met spanning afwachten op resultaten.
uitstekend service en zelf heel blij dat ik die keus op Hidde en zijn team.. Bedankt voor alles foto's volgen snel!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: haartransplantatie