Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Erwin de Werd

Het warme en leuke ontvangst met Margot en Hidde op het kantoor in IJselstein, was direct al een goede vergelijking met de killere intakes die ik eerder bij Nederlandse klinieken heb gehad.
Professioneel, clean maar wel ruimte genoeg voor een grap en een lach! :-)
De goede recensies, het ontvangst en alle antwoorden op mijn vragen, deed mij na vier jaar twijfelen snel besluiten de knoop door te hakken! Dan is het ook nog eens veel betaalbaarder dan Nederlandse klinieken en aan de resultaten te zien absoluut minstens zo goed! Kortom, ik ben er voor gegaan!
Margot heeft een goed hotel op loopafstand geregeld voor mijn hele gezin om er ook direct een paar leuke dagen van te maken.
Alles is geregeld, elke transfer strak volgens schema etc.
We werden bij de kliniek weer super hartelijk ontvangen door Hidde en Margot (zij waren er daar op dat moment) en door de super aardige en lekker pittige hostes Özlem! Ze spreekt perfect Nederlands en Turks en dat is wel handig omdat de artsen en hun team niet allemaal even goed Engels spreken, top geregeld dus! Een dosis goede humor bij deze mensen maakt het lekker ontspannen en een leuke ervaring.
Zelfs het team van de chirurg met drie dames doen alles met een lach en doen er alkes aan om het leuk te maken! Als waren de verdovingsprikken dat niet echt ;-) maar dat mag de pret niet drukken.
Verder een absoluut pijnloze behandeling en ook daarna ben ik zonder pijnstillers met mijn gezin gaan genieten van de stad, een aanrader!!!
Geen last gehad van nare zwellingen, pijn etc.
Alleen slapen is wel een dingetje als je niet gewend bent op je rug te slapen... ;-)
Wel weer leuk om te ervaren dat mijn hoofd er kaal minder beroerd uitziet dan ik had verwacht...hahaha
Na de vrije dag weer op controle geweest en gewassen en ook deze ochtend was weer even vriendelijk. Ook het contact daarna blijft persoonlijk en warm, top!
De enkele negatieve recensies die ik las vind ik twijfelachtig...als je hier niet tevreden bent, ben je het nergens volgens mij, maar goed...ieder zijn mening...;-)
Uit mijn omgeving hebben al meerdere enthousiaste (eerst afwachtende) mannen zich aangediend en er gaan er waarschijnlijk nog vele volgen na mijn goede ervaring.
Thanks team Este World, voor een paar fantastische dagen!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: GF hairserum