Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Vojta Wagner

Na een aantal jaren getwijfeld te hebben uiteindelijk de stap genomen. Een collega van mij heeft Esteworld aangeraden en ik moet zeggen alles was prima geregeld! Er wordt via WhatsApp uitgebreid gecommuniceerd in het Nederlands en vanuit Turkije in het Engels. Bij aankomst vanuit het vliegtuig wordt je keurig opgewacht door een chauffeur en wordt je in een ruime bus naar het hotel gebracht. De hotelkosten van 50 euro per nacht zijn laag te noemen, de kwaliteit is uitstekend en in een leuke buurt om op de vrije dag na de behandeling rond te wandelen en te shoppen. Uiteraard is het op de dag van de behandeling even spannend, maar het valt alleszins mee. Sommigen vinden de verdovingsprikken vervelend (ik had daar weinig last van), maar dan heb je het ergste gehad, de rest is gewoon uitzitten en liggen. De begeleiding is nederlands sprekend en ze komen regelmatig tijdens de behandeling bij je langs om te vragen hoe het met je gaat, of je nog iets nodig hebt en eventueel vertalen ze voor je. Het grootste gedeelte van de behandeling, het verzamelen van de grafts uit het donor gebied en het terugzetten in het nieuwe haargebied, wordt gedaan door aardige jonge dames. Er wordt serieus en hard gewerkt zodat ik met 4000 grafts en in één keer bedekking van mijn best wel kale hoofd om 16:30 uur tevreden met het busje naar het hotel werd gebracht alwaar ik nog 2 hele gezellige dagen met een aantal andere nederlanders heb beleefd die ook een haartransplantatie bij Esteworld hadden ondergaan. Inmiddels ben ik alweer 2 weken thuis, zijn de kleine korstjes weg en vind iedereen mij er eigenlijk al goed uitzien met een stoere korte kop, maar toch nu al een mooie haarlijn! Die nieuwe haarlijn zal ik waarschijnlijk over een aantal weken verliezen door de 'shockloss' van de verplaatste grafts, maar nadat de nieuw geplante haarzakjes zijn bijgekomen gaan ze binnen een aantal maanden opnieuw groeien is mij verzekerd;) De begeleiding achteraf gebeurt ook met veel belangstelling van zowel Hidde als Margot van Esteworld Nederland. Ik ben nu al tevreden en kijk uiteraard uit naar het eindresultaat over een jaar!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie en Acell behandeling