Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

D VDG

Na het resultaat van een haartransplantatie bij een vriend gezien te hebben, uitgevoerd door Esteworld, zijn mijn vriendin en ik te raden gegaan in Ijsselstein (Nederland). Hier werden we bijzonder goed geïnformeerd door Hidde, werden ons alle praktische zaken meegedeeld en werd een datum in Turkije vastgelegd.

Door de goedkope vliegtickets in december hadden we al snel voor deze datum gekozen in plaats van juli. Enkele dagen voor de heenvlucht werden we gecontacteerd door Yasemin over onze trip. Eenmaal aangekomen op de luchthaven van Istanbul werden we opgepikt door een chauffeur van het ziekenhuis en gebracht naar ons hotel (Hilton Garden Inn). Een dag later werden we opnieuw opgehaald (07:00u) en eenmaal de betaling volbracht was (dus geen voorafbetalingen of vroegtijdige betalingen!) werd de volgende procedure in gang gezet:

1. Chirurg komt "schade" opmeten en aftekenen op je hoofd
2. Bloed wordt afgenomen voor onderzoek + voor bijkomstige behandeling A-cell
3. Kaalscheren
4. Op een aparte kamer krijg je voor de hele dag 3 personen die aan jou zullen werken (exclusief chirurg, die komt gedurende de dag langs)
5. Start verwijderen haarzakjes met behulp van een boor. Verdovingsinjecties (20 a 30tal deden erg veel pijn maar eenmaal dit volbracht was, was je voor de hele dag pijnvrij)
6. Chirurg komt in de loop van de voormiddag de nieuwe openingen maken voor de haarzakjes. Het is zij dat bepaald hoeveel haartjes er getransplanteerd worden.
7. Middagmunch
8. 3tal uur om de haartjes de transplanteren (in mijn geval 3800)
9. Vervoer terug naar het hotel

De dag na de operatie krijg je een volledig dag rust

De tweede dag na de operatie verschijn je opnieuw in het ziekenhuis ter controle bij de chirurg, wordt je getoond hoe je de gevoelige zones de eerste dagen dient te wassen en wordt je keurig op de luchthaven afgezet.

Algemene indruk:
Het resultaat is erg professioneel, reeds veel complimenten gehad van famillie en vrienden. Een topteam in Turkije dat je naar mijn insziens niet in België of Holland zal terugvinden. Een absolute aanrader voor wie graag een mooie kop haar wenst!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie + A-cell behandeling