Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Homie

Vrijblijvend een gesprek aangegaan en ben achteraf zo blij dat ik geen ander kliniek heb uitgekozen. Alle informatie vooraf gaf me al een goed gevoel. Eenmaal in Turkije is alles top geregeld in de drukke levenstijl van Instanbul. Prachtige stad met prachtige mensen. Vervoer is ook goed geregeld en het hotel is ook schoon en van alles voorzien. Kliniek ziet er super schoon uit en er werken alleen maar aardige mensen. Nederlandstalige begeleidster Havva is echt een hele lieve behulpzame dame. Je kan haar alles vragen en ze komt tijdens de behandeling meerder keren langs om te vragen hoe het met je gaat en of je iets nodig hebt. Mijn opratie team waren Dr Aycan, Mohammed, Ezgi en Cenan. Ik kon geen betere team wensen. Super relax en behulpzaam en hele grappige gesprekken gehad met ze tijdens de behandeling. Het is tijdens de verdoving even goed in en uit ademen en relaxen. Natuurlijk doet het pijn maar daarna voel je niks meer. Dr Servet kwam ook even langs om te kijken hoe het ging en gaf een applaus voor de doktoren die met mij bezig waren. Achteraf snap ik ook waarom.

Heel Esteworld is echt een top team en dat stralen ze ook uit en ik overdrijf niet als ik zeg dat als ik 100x kon kiezen, zou ik elke keer voor Esteworld gaan. Ik kan ze niet genoeg bedanken. Kan niet wachten op het eindresultaat maar ik twijfel er niet aan.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: