Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Tim

Ik ben in september 2018 naar Istanbul afgereisd voor een haartransplantatie via Esteworld. De hele reis verliep soepel. Vanaf het vliegveld werd ik opgehaald door één van de chauffeurs van Esteworld. Samen met nog andere lotgenoten werden we naar het hotel gebracht. Het hotel heeft de benodigde luxe en ook een uitstekend restaurant. Het ontbijt is all-in en uitgebreid genoeg. Toen ik er was stond de Lira erg laag, waardoor je voor een klein bedrag ook prima kon lunchen of dineren in het restaurant. Tijdens mijn verblijf werd ik door Yasemin via WhatsApp op de hoogte gehouden. Elke middag stuurde ze mij een update hoe laat ik zou worden opgehaald door de chauffeur. Alle transfers vanaf het hotel naar de kliniek, weer terug en uiteindelijk naar het vliegveld werden vlekkeloos geregeld. De behandeldag duurt lang en is intensief, maar dat kan niet anders. Bij mij werden er 4.000 grafts geplaatst. In totaal heb ik zeker 8 uur gelegen. Je hoofd is natuurlijk verdoofd en je kunt niet zien wat ze precies doen, maar ik had het idee dat het uiterst precies werd gedaan. Toen ik na de behandeling in de spiegel keek, werd dit gevoel ook bevestigd. Bij mij was mijn haargrens volledig verdwenen. Dat gebied hebben ze dus helemaal opnieuw moeten invullen en dat is uitstekend gelukt. Ook de kruin was behoorlijk kalend, maar lijkt nu weer netjes gevuld. Ik ben nu pas 2 weken verder, dus het is natuurlijk wachten op het eindresultaat. Bij terugkomst werd ik netjes gebeld door Hidde - contactpersoon Nederland voor Esteworld - om te vragen hoe ik de behandeling had ervaren en gaf hij nog wat tips i.v.m. de nazorg. Vooralsnog ben ik erg tevreden en zou ik Esteworld absoluut aanraden.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie