Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Wouter

Graag wil ik een review plaatsen over mijn haartransplantatie (ht) bij Esteworld in Istanbul.

Ik heb enkele jaren rondgelopen met het idee om iets te laten doen aan mijn ‘haarprobleem’ (teruggetrokken haarlijn, kalende kruin en inhammen) en veel hierover gelezen op ‘haarweb’. Uiteindelijk las ik op haarweb voor ‘t eerst over de ervaringen van mensen bij Esteworld. Ik vond het er direct professioneel uitzien en las hoofdzakelijk goede reviews en hoge beoordelingen.

Om daadwerkelijk dan ook de stap te zetten om op consult te gaan in IJsselstijn, was nog wel even een ding. Voor mij was het de echte erkenning van mijn probleem. Na afloop van het gesprek wist ik dat ik het ging doen en heb ik de knoop meteen doorgehakt en alles in gang gezet voor een ht in de zomerperiode.

Ik kan tot nu toe (9 dagen geleden heeft de operatie plaatsgevonden) alleen maar heel positief zijn over alles. Vanaf het gesprek in februari met Hidde (contactpersoon in NL) tot aan de dag van vandaag is alles top geregeld.

Het bliksembezoek in Istanbul (3 nachten in 5 sterren hotel) is voorbij gevlogen. Het was een aangename reis (heen gevlogen met Tarom en terug met KLM). Zodra je aankomt in Istanbul, val je onder de hoede van Esteworld. Ze staan je netjes op te wachten bij de aankomsthal van het vliegveld en je wordt direct naar het hotel gebracht. Daarna heb je iedere dag rond 18h contact wat er de volgende dag staat te gebeuren en hoe laat je bij het hotel wordt opgepikt.

Ik vond het wel prettig om in het hotel ook direct mensen tegen te komen die voor dezelfde ingreep waren afgereisd naar Istanbul. Je zit in hetzelfde schuitje en je kan op die manier mooi ervaringen uitwisselen en elkaar ‘n beetje gerust stellen.

De kliniek van Esteworld is een modern gebouw. Je merkt direct dat alles tot in de puntjes klopt en goed is georganiseerd. Dit gaf direct vertrouwen en rust voor mij (je ziet het wel op filmpjes en foto’s, maar als je er dan ook zelf bent is het toch anders..)

De operatie (3000 grafts) ging soepel en dr. Ali Bolluk en zijn team hebben hebben echt met veel concentratie en precisie de ingreep uitgevoerd en mijn natuurlijke haarlijn perfect terug kunnen brengen.
Erg prettig was de aanwezigheid van de Nederlands sprekende begeleidster mevr. Barlak. Ze kwam ieder uurtje even langs om te vragen of alles goed ging.

Nu is het wachten hoe alles verder zal herstellen en groeien. Het herstel is vlot en soepel verlopen. Alles ziet er goed uit en daarom zie ik het uiteindelijke resultaat met veel vertrouwen tegemoet!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie + Acell Prp