Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Eric Winkler

Hallo ik ben Eric een man van inmiddels 51 jaar oud!
Ik ben blij dat ik voor Esteworld gekozen heb.
Mijn 1e intake gesprek was met Margo, een dame die me hartelijk ontving tijdens het gesprek in Ijsselstein,
Het voelde heel laagdrempelig en ze was erg vriendelijk en vertelde me wat mogelijk was, en ik vond haar heel eerlijk daarin.
Ze maakte het niet mooier dan het was maar was eerlijk en duidelijk!
Het zal geen 10 worden zei ze maar het wordt wel een dikke 8.
Kijk daar hou ik van!
Omdat ze het veel over Hidde had, en die naam erg veel voor kwam, was ik wel nieuwsgierig naar de man achter die naam, en besloot ik nog een keer naar Ijsselstein te rijden om ook hem eens te ontmoeten, mede omdat deze man zelf ook een haartransplantatie had ondergaan, en ik ook wel eens wilde horen en zien hoe dat in werkelijkheid zou gaan en er uit zou zien.
Een aardige vent met ook veel kennis van zaken, en hij vertelde me hetzelfde als ik ook bij Margo had gehoord, maar daar ging het me niet om , het ging me meer om de ervaring mbt de transplantatie,
en ook daar werd duidelijke uitleg over gedaan.
Ook het verblijf in istanbul was super netjes.
Zo werd ik keurig van het vliegveld opgehaald, en naar een fijn lux hotel gebracht op 5 min lopen naar de kliniek.
En zelfs daar werd nog vervoer naar toe geregeld, ik ben niet zo van overbodige luxe, maar de meeste mensen natuurlijk wel.
Wat ik helemaal fijn vond is dat er in de kliniek een Nederlands talig iemand was, die alles haarfijn uitlegde, ik ben zelf toch al geen held in mijn talen, en je wilt toch wel duidelijk weten hoe of wat, het is tenslotte geen pak suiker wat je koopt, het gaat wel om je uiterlijk.
Als je je eigen taal kunt spreken voelt het voor mij ook altijd wat vertrouwder.
Ik heb bij terugkomst een fijn gesprek weer gehad met Margo, Zij is voor mij gewoon mijn contactpersoon gebleven.
Wat ook prettig is is dat je al je vragen gewoon per whats app kunt vragen, makkelijk en laagdrempelig, en je hebt zo bericht terug,
met name als je weer terug bent komen er nog al eens vragen boven.
Ik ben dus zeer tevreden.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie en Acel