Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Wim

Eerst een heel duidelijk en interessant gesprek gehad met Hidde in Nederland. En na veel positieve recensies te hebben gelezen toch de stap gezet. Werd netjes opgewacht door de chauffeur die me met een lach naar het Mercure hotel bracht. Modern hotel met alle faciliteiten en een gezellig restaurantje aan de overkant. Ik werd op de hoogte gebracht voor verdere afspraken via WhatsApp. De volgende dag stond de chauffeur me op te wachten en bracht me naar de kliniek waar een Nederlandstalig medewerker me opwachtte. De kliniek oogt modern en hygiënisch. Na wat foto's, een gesprek met de arts, me kaalgeschoren te hebben en een infuus te hebben gestoken, kon ik aan de behandeling beginnen. De vele prikjes in mijn hoofd die de verdoving waren deden wel wat pijn. Ik kan er niet om liegen. Maar de rest van de behandeling verliep pijnloos. Het lange liggen was wel wat vervelend maar mooi zijn is lijden zeker. ;-) Om 18u45 was ik klaar. Een ontzettend lange dag maar volgens de artsen met een geweldig resultaat. En dat is uiteraard het belangrijkste. Dag 3 nog even de washing en dan naar huis.
Nu nog afwachten op het definitieve resultaat uiteraard. Dat wordt aftellen. :-)

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie + Acell