Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Rogier

Ik was vooraf vrij sceptisch over het nemen van een haartransplantatie bij een Turkse kliniek. De eerste gedachte bij mij was toch wel van moet je voor een goedkopere optie gaan, terwijl het wel je haar betreft en je met het resultaat je hele leven zal moeten doen. Is dit dan wel dezelfde kwaliteit als die je bij een Nederlandse kliniek zou krijgen? Uiteindelijk heb ik een gesprek gehad met Hidde en kwam hij heel betrouwbaar en aardig over. Na het lezen van alle reviews en online resultaten te hebben bekeken, heb ik na lang twijfelen toch de knoop doorgehakt.

Ik zit nu in de tweede week na de haartransplantatie en het voelt voor mij alsof ik geen betere keuze had kunnen maken. Het blijft natuurlijk spannend wat je kan verwachten, maar alles was tot in de puntjes geregeld. Ik werd afgehaald van het vliegveld en er was een hotelkamer voor mij gereserveerd. De volgende dag heb ik de behandeling ondergaan en dit verliep allemaal heel voorspoedig. De meesten in het ziekenhuis spraken geen Engels, maar er was gelukkig wel een tolk aanwezig. Het personeel was allemaal zeer vriendelijk en ik kon het met mijn behandelteam heel erg goed vinden. Je kon zien dat ze trots zijn om bij Esteworld te werken. Qua professionaliteit doet de kliniek in ieder geval sowieso niet onder voor een Nederlandse kliniek.

Het enige dat ik kan adviseren is om eventueel wat muziek mee te nemen, voor als je een hele dag moet liggen. Daarnaast raad ik je aan om nooit producten in de kliniek te kopen, maar om dit zelf te regelen (eventueel via Hidde). Dan ben je namelijk veel goedkoper uit.

Hopelijk helpt deze review om je misschien over de streep te trekken als je nog twijfelt. Ik zou het dan sowieso doen, en vooral bij Esteworld.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie