Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Matthew

Vanaf het eerste contact met Esteworld was ik zeer positief. Van het gesprek dat ik had met de vertegenwoordiger (Hidde) was ik enorm tevreden. Het gesprek was duidelijk, boordevol informatie en ook al mijn vragen of onduidelijkheden zijn beantwoord geweest. Daarom dat ik voor Esteworld uiteindelijk heb gekozen. Omdat ik nergens anders een gesprek heb gehad waar ik ben buiten gekomen met een goed en positief gevoel.

Ik heb tijdens deze behandeling mensen tegen gekomen die hier voor een 2de maal zijn om een haar transplantatie te doen. Omdat zij zo blij waren met het eerste resultaat. En dat zegt voor mij genoeg. Ook de service en uitleg voor tijdens en na de operatie zijn zeer positief. Je word hier goed op de hoogte gehouden en al je vragen krijgen een antwoord. En dit mede dankzij de hostess die bij je is en voor jouw alles vertaalt in het Nederlands en andersom.

Dus met andere woorden ben ik tot zo ver zeer tevreden om voor Esteworld te kiezen en zijn mijn verwachtingen zeer hoog naar het eindresultaat. Alleszins het ziet er veel belovend uit !!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: