Na een afspraak in ijselstein met Hidde Theunissen alles geregeld te hebben en een afspraak gemaakt te hebben voor de haartransplantatie in Istanbul zijn we enkele weken later afgereisd .we werden op de luchthaven afgehaald door een chauffeur van esteworld,die ons naar het Hilton bracht.de volgende dag werden we na een lekker ontbijt opgehaald en naar de kliniek gebracht.mooi modern gebouw.vriendelijke mensen.dan gesprek met de chirurg om de haarlijn te bepalen.dan scheren en dan beginnen ze eraan.grafts worden geoogst,duurt enkele uren.daarna kan men gaan lunchen.dan worden de haartjes ingepland.na deskundige uitleg teruggebracht naar het Hilton,3de dag was rustdag,4 de dag in de voormiddag uitgechekt in het hotel .weer afgehaald en terug naar de kliniek voor controle en verzorging.na nog wat uitleg van de medewerkers en de chirurg over de verzorging e.d.mochten we ook nog met de chirurg op de foto.kregen we nog verzorgingsproducten mee.na nog iets te hebben gedronken werden we terug naar de luchthaven gebracht en zat ons avontuur in Istanbul erop.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.