Ik ben nu bijna 1 week ver na de ingreep. Mijn ervaring met Esteworld tot nu toe was zeer positief. Over het eindresultaat kan ik voorlopig nog geen uitsluitsel geven, al heb ik er wel een goed gevoel bij. Over de service kan ik wel al uitsluitsel geven en deze was zeer positief. Vriendelijke ontvangen in Nederland voor een consultatie. Goed afgehaald in Turkije aan de vlieghaven. Het hotel was prachtig. In het ziekenhuis verliep alles vlotjes. Aangezien de meeste mensen de Engelse taal in Turkije niet machtig zijn is er een Nederlands-talige tolk in het ziekenhuis. Het feit dat ik 2 dagen eerder mocht aankomen en mijn broer mocht meenemen, maakte het eens zo leuk. Zo was het voor ons mogelijk voor de operatie een beetje van de regio te genieten. Tot slot werd ik vandaag nog eens gecontacteerd voor een final check up.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.