Mijn ervaring met de kliniek Etiler bij Esteworld in Istanbul: ik ben blij met het resultaat ik heb een haarlijn die ik wilde, de medewerkers bij Etiler hebben mij goed begeleid. De service is goed en spreken allemaal Engels, klantvriendelijk zijn ze zeker. De Hygiene van de kliniek is net zo als in Nederland, nu 2 weken later zie ik pas echt goed hoe alles is gezet, dan kan ik ook over de professionaliteit spreken van het zetten van de krafts en dat vindt ik goed.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.