Reviews

9.5 / 10
1026 beoordelingen
Schrijf beoordeling

100% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Klantvriendelijkheid
9/10
Professionaliteit Kliniek
10/10
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie
10/10

Peter Kloppenburg

9/10


Vanaf mijn 20ste begonnen mijn haar dunner te worden en afgelopen jaar begon het allemaal wel erg snel te gaan. Op zoek naar een goede kliniek kwam ik al snel uit bij Esteworld. Ik nam contact op met Hidde en ben bij hem langs gegaan in Ijselstein. Na een fijn, uitgebreid consult was ik overtuigd. Hidde zocht betaalbare en tickets met goede vluchttijden en het avontuur kon beginnen. Mijn vriendin kon tegen een kleine vergoeding voor het hotel mee naar Istanbul. Dit was achteraf wel erg fijn om iemand het hele weekend bij mij te hebben.
Ik landde vrijdagmiddag rond 17:00 op Istanbul. Hier stond de chauffeur van Esteworld keurig klaar en werden wij naar het hotel gebracht. Het Hilton is een prachtig hotel met een vriendelijke staff. S ’avonds hebben wij een hapje gegeten het restaurant van het hotel. Super Turks eten. Na even in de hotel spa geweest te zijn, zijn wij vroeg naar bed gegaan.
Zaterdag moest ik om 07:00 klaar staan om naar de kliniek gebracht te worden. In de kliniek werd in ontvangen door de Engels sprekende host van Esteworld die super behulpzaam was. Eerst werd mijn bloed geprikt om te testen op overdraagbare ziektes. Na een uurtje wachten werd ik naar de behandeld arts gebracht die mij uitlegde hoeveel grafts ik nodig had. Hij vond dat ik er minder nodig had dan de afhankelijke indicatie. Ik heb echter wel gehamerd op 2500 grafts. Dit heeft hij uiteindelijk ook gedaan. Na de haarlijn de hebben getekend en het proces nogmaals te hebben uitgelegd was het tijd om mijn haar af te scheren en naar de operatie kamer te gaan. Ik heb gevraagd om een Xanax (kalmeringsmiddel). Ik ben geen fan van naalden en lang stilliggen dus Hidde had mij dit in het consul aangeraden. Nu volgde voor mij het spannendste moment, de verdovingsprikken. Ik moet eerlijk zeggen dat het geen relaxt gevoel is maar na dat de eerste was geprikt en ik wist wat ik kon verwachten het allemaal reuze reuze meeviel. Overdreven zorgen dus! Na de prikken voelde ik eigenlijk niks meer. De verpleegsters en de arts waren super professioneel en aardig. Zij stellen je onwijs op je gemak door de om de zoveel tijd te vragen hoe het gaat etc. Nadat de haartjes eruit waren gehaald en gaatjes waren gemaakt om te implementeren kon ik lunchen. Ik voelde mij helemaal top en was een prima hapje. Hierna volgde helaas wat langer wachten dan verwacht. Nadat ik een aantal andere patiënten die later gingen lunchen veel eerder weer teruggingen voor het tweede deel van de operatie heb ik wel even aan de bel getrokken. Als je eenmaal bezig bent wil je immers dat het ook z.s.m. afgelopen is. Het tweede deel vloog daarna voorbij. Al met al ben ik 8 uur in de kliniek geweest.
De eerste nacht heb ik eigenlijk prima geslapen. Ik was redelijk moe van de operatie. Zondag was ik vroeg uit de veren en heb ik de hele dag in het oude gedeelte van Istanbul doorgebracht. Wat een geweldige stad!
Maandag werden wij om 10:00 opgehaald terwijl wij pas om 17:00 terug naar Nederland vlogen. Het wassen en instructies duurde niet erg lang en ik vond het dan ook jammer dat dit qua tijd niet echt goed geregeld was. Ik heb uiteindelijk van 10:00 tot 14:00 in de kliniek doorgebracht terwijl dit allemaal in een half uur had gekund. Maargoed de mensen van Esteworld waren allemaal wel weer even vriendelijk. Nadat wij nog andere cliënten moesten ophalen bij een andere kliniek van Esteworld werden wij naar het vliegveld gereden. Na het lange wachten in de kliniek en zonder te melden dat wij ook nog een stuk moesten om rijden was ik eigenlijk wel enigszins teleurgesteld omdat de rest allemaal zo scherp en goed geregeld was.


Mijn ingreep is nu tien dagen geleden en alles is super goed geheeld en de uitleg was allemaal helder. Ik ben benieuwd naar het resultaat maar de haarlijn ziet er nu al geweldig uit! Al met al was het een top ervaring in een super luxe kliniek met geweldig klantvriendelijke staf. Ik kan dan ook iedereen een operatie bij Esteworld aanraden. Gewoon doen!


Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: haarimplantatie