Zeer goede begeleiding vanuit Nederland, prettig telefonisch contact. Ontvangst en begeleiding in Turkije ook erg goed geregeld. De kliniek is erg mooi en professioneel. Kundige artsen en verpleging en de behandeling was prettig verlopen. Ik zou er zeker nog eens een behandeling ondergaan als dit nodig is en kan het iedereen aanraden.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.