ESTAhome

Nikkie Bakker

Ik had een behangstaal opgevraagd van een fotobehang. Deze had ik keurig en snel in huis. Hierna volgde snel de beslissing om het behang te bestellen. Doordat het fotobehang is mag het niet retour, dit begreep ik. Het was een duur behangetje geworden. Eenmaal het behang binnen gekregen schrok ik, dit was totaal anders als ik op de staal had ontvangen. Hierna heb ik contact opgenomen met het bedrijf en kreeg ik alleen een simpele uitleg dat de behangstaal uitvergroot wordt opgestuurd zodat je betere kleuren kan zien. Ik vind het erg misleidend dat ze niet de juiste staal op sturen van het behang wat je daadwerkelijk koopt! Ook wordt dit absoluut niet duidelijk en goed aangegeven op de site of behangstaal zelf! Als het behang retour kon had ik dit ook zeker gedaan maar dit mocht niet. Van een simpele tegemoetkoming was ook geen sprake. Zeer slechte zaak. Ik zal hier geen behang meer gaan bestellen.

Reactie ESTAhome:

Hallo Nikkie,
Uiteraard vinden wij het erg spijtig dat je niet tevreden bent met je bestelling.
Op de website (en op het staal) wordt aangegeven dat het staal een uitvergroting is. Omdat je het fotobehang op maat hebt besteld is het inderdaad helaas niet mogelijk om je bestelling te retourneren. Wanneer dit niet duidelijk vermeld zou zijn op de website zouden wij uiteraard meer van dit soort klachten moeten krijgen, welke wij dan ook niet gehad hebben.
ESTAhome

Score voor Estahome: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
fotobehang bloemen roze, groen en blauw - 159409