A.W.M.Lucassen

Dik 20 jaar tevreden klanten! Doch de laatste 2 jaar zijn we niet tevreden, en dat is zacht uit gedrukt. Dat is allemaal gekomen, door dat dhr. Marco Dielen ons de verkeerde cv ketel heeft verkocht. Deze heeft ons een dik jaar aan het lijntje gehouden. En op het laatst kregen wij te horen, we zouden maar een andere installateur op zoeken voor een nieuwe ketel! Het verhaal wordt te lang om het hier allemaal te noteren. Want dan worden het een paar a4tjes. We zijn er achter gekomen, doordat er een monteur van Intergas langs kwam, om een modificatie uit te voren. Deze monteur vertelde ons ,dat we helemaal de verkeerde ketel hadden. Die niet geschikt was voor onze woning. Daarna is het balletje gaan rollen. We hebben voor 2 jaar terug gevraagd om een Nefit cv ketel. Maar deze was volgens Marco veel te duur, en die hadden veel storingen. Nee we hebben het nu getroffen met deze ketel. Maar dit krijgt nog wel een staartje.

Kunt u dit toelichten?

We zijn dik 20 jaar tevreden klant bij Geas geweest. Als er een keer storing was. Waren de mensen aan de telefoon,maar ook de monteurs allemaal even aardig en correct. En werd alles netjes opgelost !

Wat viel u in positieve zin op?

Altijd dik tevreden geweest! Maar zoals we nu behandeld worden,is Energiewacht onwaardig.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Neem weer contact met ons op. En los het op. Op een voor ons betaalbaar en geschikt product. Zodat we niet hoeven te procederen. Want dat zou dan voor ons de eerste keer zijn,dat we hier gebruik van gaan maken !

Score voor Energiewacht Storing: 5/5