We hebben al jaren! betaald voor een servicecontract maar er is na de coronatijd nooit een afspraak ingepland. Hierop gemaild met de vraag hoe dit kon en toen kreeg ik eerst als antwoord dat we geen contract hadden. Foto van afschrift gestuurd en ja hoor later bleek de mail bij een verkeerde afdeling te zijn gekomen (?) en werd er alsnog een afspraak ingepland
Op de dag zelf zou de monteur tussen 8-12.30 uur komen maar er werd om 13.40 uur gebeld dat hij later was....uiteindelijk was hij er om 13.50 uur.
Vervolgens gaf de monteur aan dat hij geen onderhoud ging doen omdat het bleek dat er geen goedgekeurde aansluiting naar buiten bleek te zijn. Heeft dit uiteindelijk wel onderhoud gedaan en zal vervolgens een offerte opsturen met de kosten van een goede aansluiting. Deze moet nu nog volgen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteur.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Communicatie, afsprakenplanning, voorwaarden enz groot aandachtspunt.
Het zou netjes zijn dat we gecompenseerd worden over al de jaren dat we maandelijks hebben betaald maar daar nooit iets voor terug hebben gezien.

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw review. Er zijn inderdaad onduidelijkheden. Onze excuses voor het ongemak. Er wordt contact met u opgenomen.

Score voor Energiewacht Service en Onderhoud: 0.5/5