PJR Verschuren

Omdat Energiewacht de eerste de beste toezegging al niet nakomt, maar die actie onmiddellijk bij de klant legt. Na een klacht hierover is Energiewacht drukker met voorkomen dat het contract wordt opgezegd dan met het verhelpen van de klacht.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Periodiek onderhoud, 24/7 storingsservice, Geen arbeidsloon

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur kwam (uiteindelijk) exact op de afgesproken tijd en deed zijn werk netjes en, voor zover ik kan beoordelen, uitstekend.

Reactiesnelheid bij storing is een antwoord omdat ik dat moest invullen. Ik heb niet gebeld met een storing.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Kom uw toezeggingen na. Laat de klant na een toezegging om een afspraak te maken niet zelf bellen om dat te regelen. Probeer de klacht weg te nemen, indien een klant een klacht heeft en leg niet de nadruk op contractafspraken, terwijl u die zelf niet nakomt. Ik ben nog steeds van mening dat Energiewacht in gebreke is gebleven door geen contact met mij op te nemen voor het maken van een afspraak voor de ketelcheck, maar in plaats daarvan een briefje te sturen waarin staat dat ik dat zelf kan doen. Overigens hebt u mij nogmaals toegezegd hierover contact op te nemen en vervolgens heb ik wederom niets gehoord.

Score voor Energiewacht Service en Onderhoud: 1.5/5