Communicatie communicatie communicatie

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Omdat ze niet komen. Ze wisten ruim van tevoren dat de luchtafvoer erbij moest worden gedaan. Op het laatste moment wordt er afgezegd.

Dat ik nu zelfs een mail krijg met de vraag hoe de installatie en dergelijke beviel zegt genoeg over communicatie.

Net zo goed als dat we 3 x toe tegen de Energiewacht hadden gezegd dat de jaarlijkse onderhoud niet nodig is vanwege dat we een nieuwe cv zouden krijgen... En dat we dan uiteindelijk alsnog een brief krijgen met we hebben u gemist....

Beetje jammer.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Niks

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Allereerst onze excuses voor het misverstand dat u voorafgaand aan de installatie een uitnodiging heeft gekregen voor een review. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak.
Op dit moment werken enkele afdelingen met verschillende systemen. We zijn druk bezig met een nieuw systeem voor iedereen. Helaas gaat hier veel tijd in zitten. Maar ook hier een oprecht excuus voor het ongemak. Wij begrijpen de verwarring mbt de communicatie.
Vriendelijke groet,
Webcare Team