De eerste afspraak voor plaatsing ging niet door, omdat volgens Energiewacht onderdelen niet waren geleverd. Na een uur wachten is mij dat verteld, nadat ik zelf contact opgenomen had. De tweede afspraak dreigde op dezelfde manier te verlopen. Monteurs zouden tussen 08.00 en 08.30 komen. Om 09.00 nog niemand. Zelf maar weer gebeld. Energiewacht zei dat de monteurs een spoedklus hadden en tussen 10.00 en 11.00 zouden verschijnen. Dat is ook gebeurd.
Advies: communiceer op tijd met je klanten als iets volgens planning niet door kan gaan. De 06 nummers en email zijn bekend. Laat klanten niet zo maar wachten en niets van je laten horen. Dat is onfatsoenlijk. Je moet soms vrij voor de afspraak nemen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Het hele proces, op de communicatie na is goed verlopen. Prijs/kwaliteit is in verhouding. Er wordt een compleet pakket geleverd. Monteurs zijn vakbekwaam en aardig.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Prijs/kwaliteit verhouding, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Vakmanschap van monteurs en het meedenken. Ook de snelheid van het plaatsen.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Goedemiddag
Wat vervelend dat de afspraak zo gelopen is, dat is natuurlijk niet onze bedoeling en ik ben het met u eens dat dat goed gecommuniceerd had moeten worden, als er onderdelen niet zijn of als ze later dan afgesproken komen. Onze excuses voor het ongemak.
Wel fijn dat het verder naar tevredenheid is verlopen.
Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Score voor Energiewacht CV-ketels: 4/5